Pandora lansează cel de-al nouălea talisman de colecție în ediție limitată, pentru a marca aniversarea cu numărul 20 a faimoasei brățări Pandora Moments

În decursul anului 2020, Pandora marchează o mare reușită, sărbătorind 20 de ani de când admiratorii mărcii își spun poveștile folosind brățările emblematice cu talismane. Brățara cu talismane Pandora Moments, care este renumită mondial și îndrăgită de colecționari ca un mod de a își exprima iubirea și valorile, a fost lansată în anul 2000.

În fiecare lună a anului 2020 va avea loc relansarea unuia dintre cele 12 cele mai apreciate talismane Pandora, ca parte a seriei de Talismane 2020 în ediție limitată, așteptate să devină imediat produse de colecție.

Colecționează o viață de premiere

În septembrie relansăm unul dintre talismanele originale Pandora: talismanul clips în formă de inimă, din argint 925, metalul nostru semnătură. Inima, unul dintre motivele emblematice Pandora, este prezentată pe acest talisman clips și simbolizează dragostea în cea mai simplă formă a sa. Un talisman îndrăgit care reprezintă atât de multe povești ale atât de multor oameni din toată lumea, campania face referire la primele noastre experiențe: prima iubire, primii pași ai bebelușului, chiar și prima amintire a prețuitei brățări Pandora.

Este modul perfect de a spune povestea admiratoarelor noastre, care colecționează amintirile premierelor din viața lor, pe care le păstrează aproape cu ajutorul brățării cu talismane Pandora Moments, de 20 de ani. Fiecare talisman este inscripționat cu un semn distinctiv și prezintă un certificat care marchează 20 de ani de talismane de colecție Pandora Moments.

Cunoscută în toată lumea pentru bijuteriile sale de înaltă calitate, finisate manual, disponibile la preţuri accesibile, PANDORA creează, fabrică şi comercializează bijuterii moderne, realizate din materiale veritabile. Inspirându-le pe femei să-şi accepte personalitatea şi să-şi exprime stilul propriu, bijuteriile fermecătoare şi feminine de la PANDORA simbolizează momentele de neuitat ale vieţii şi valorile personale. Creaţiile unice şi atent finisate de la PANDORA combină meşteşugul vechi de secole cu tehnologia modernă, fiind distribuite în peste 100 de ţări, de pe şase continente, prin aproximativ 7,700 de puncte de vânzare, incluzând peste 2,600 de magazine-concept.

Fondată în 1982 şi având sediul în Copenhaga, Danemarca, PANDORA are peste 27,700 de angajaţi în întreaga lume, dintre care aproximativ 14,000 sunt în Thailanda, unde compania fabrică produsele. PANDORA este listată public la bursa NASDAQ din Copenhaga. În 2017, veniturile totale ale PANDORA au fost de aproximativ 3,1 miliarde de euro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *