De veghe in lanul de ocara

In romanul “De veghe in lanul de secara”, J. D. Salinger abordeaza doua teme importante din viata noastra: tema familiei si tema calatoriei.

“De veghe in lanul de ocara” nu are nicio legatura cu textul lui Salinger, cum probabil esti tentat sa crezi. Totusi, ar fi ceva: as putea spune ca in acest spectacol de teatru regasim tema calatoriei. Calatoria unui spectacol de teatru de la text pana la repetitii si punerea acestuia in scena. Sau poate… calatoria unui absolvent de UNATC prin viata grea de zi cu zi: repetitii pentru un spectacol,  castinguri pentru reclame TV si alte modalitati de a-si castiga existenta. Este o calatorie dulce-amaruie, care te amuza la inceput, iar apoi, usor-usor, simti cum ajunge sa te rascoleasca si te intrebi cum ar arata calatoria ta. Probabil ai incerca sa gasesti asemanarile si poate chiar ai reusi sa iti gasesti o mai buna adaptare a calatoriei tale, inspirat fiind de adaptarea lor. Pentru ca, nu-i asa, intotdeauna un spectacol de teatru ne ajuta sa ne descoperim cea mai buna varianta a noastra.

 

De veghe in lanul de ocara

Regia si textul: Misa Serban si Alex Unguru

Cu: Misa Serban si Alex Unguru

Muzica: Vadim Kiselev

Godot Cafe Teatru

 

De veghe in lanul de ocara prezinta povestea a doi tineri absolventi de UNATC care vor sa puna in scena un spectacol independent. Doar ca se lovesc de un sistem defect: scene improvizate si mizerabile, dotari tehnice inexistente, lipsa costumelor si altele. Cata durere trebuie sa fie intr-un suflet frumos atunci cand nu poate sa-si onoreze pasiunea intr-un mediu decent.

De veghe in lanul de ocara este un spectacol crud si real prezentat intr-o lumina simpla si naturala. Misa si Alex sunt talentati, creativi si reusesc sa transmita multa emotie pozitiva si voie-buna, desi realitatea dura te loveste cu putere. Sunt cateva aluzii foarte fain integrate in poveste. Chapeau!

De o onestitate pura, spectacolul “De veghe in lanul de ocara” vorbeste despre independenta, despre visuri si despre viata. Si mai mult decat atat, vorbeste despre acele lucruri fabuloase care iau nastere atunci cand ne asteptam mai putin, in special in urma unor momente cumplit de grele, pe care le “tratam” cu optimism si cu daruire. Si iata ca asa am aflat cum a ajuns sa sune tulnicul pe scena Godot.

 

Despre spectacolul “De veghe in lanul de ocara” au mai scris: Daniela Bojinca, Emil CalinescuPaul Dutu.

Comments

  1. Dragu Mihai

    Primele scene actrita vorbestie la telefon 10 minute lucruri puerile, urmatoarele 10 minute actorul vorbeste la telefon, mai putin ce-i drept, apoi tipa incepe sa dea cu mopul in timp ce ridica tonul la barbat pana cand se aud doar urlete. Pentru ca asta pot vedea gratis intr-o mahala, m-am ridicat si am plecat. 21 sept, Godot, Bucuresti

    1. Post
      Author
      Raluca Uluiteanu

      Pacat. Nu ai inteles, ramai in mahala la bere si spart seminte in cazul acesta. Sau mai incearca cu spectacolul “Doi si un tulnik”.
      De ce dadea actrita cu mopul? Pentru ca tinerii actori in teatrul independent trebuie sa faca de toate. Spectacolul acesta spune povestea reala a unor actori care au ajuns sa faca spectacolul “Doi si un tulnik”: ” De veghe in lanul de ocara prezinta povestea a doi tineri absolventi de UNATC care vor sa puna in scena un spectacol independent. Doar ca se lovesc de un sistem defect: scene improvizate si mizerabile, dotari tehnice inexistente, lipsa costumelor si altele. “

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *